مطالب مرتبط:
پیام رییس جمهور پزشکیان درپی حملات اخیر اسراییل در ضاحیه بیروت: یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان است / جنایات رژیم صهیونیستی ثابت کرد که این رژیم بزرگ ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است / دولت جمهوری اسلامی ایران این جنایت اخیر صهیونیست ها را پیگیری می کند
سازمان های حقوق بشری در قبال جنایت های اسراییل سکوت کرده اند
اردن: اسراییل تا عواقب کارش را نبیند دست از جنایت برنمی دارد
بوشهری ها جنایت های رژیم کودک کش اسراییل را محکوم کردند
پنتاگون جنایت اسراییل را گردن نگرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 09:102024-09-28بين الملل

جنایت های اسراییل به تنش در تمام منطقه منجر خواهد شد 


وزارت خارجه سوریه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و لبنان را به شدت محکوم و تاکید کرد که این اقدامات به تنش در تمام منطقه منجر خواهد شد.

  - وزارت خارجه سوریه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و لبنان را به شدت محکوم و تاکید کرد که این اقدامات به تنش در تمام منطقه منجر خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، وزارت امور خارجه این کشور با صدور بیانیه ای جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت های منطقه در فلسطین و لبنان و سوریه را محکوم کرده و نوشت که این رژیم دیروز جنایت جدیدی علیه انسانیت به راه انداخته و یک منطقه مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده که به تخریب چندین ساختمان روی سر ساکنان آن منجر شد.

این بیانیه جنایت های دامنه دار رژیم صهیونیستی را با شدیدترین لحن محکوم و بار دیگر تاکید کرد که اصرار این رژیم تروریستی در خونریزی و انجام تمامی انواع جنایت های جنگی و جنایت های ضد انسانی باعث می شود تمام منطقه به سمت تنشی خطرناک کشیده شود که پیش بینی نتایج آن مشکل است.

سوریه همچنین سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت های بی سابقه را نیز محکوم کرده و بار دیگر بر حق ملت های منطقه برای دفاع از خود در برابر این تجاوزهای تروریستی تاکید کرد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - وزارت خارجه سوریه - منطقه - جنایت - رژیم - وزارت خارجه
آخرین اخبار سرویس:

جنایت های اسراییل به تنش در تمام منطقه منجر خواهد شد 

جنایت های اسراییل به تنش در تمام منطقه منجر خواهد شد